Welcome to Konstantinos's freelance profile!

Malt gives you access to the best freelancers for your projects. Contact Konstantinos to discuss your project or search for other similar profiles on Malt.

Konstantinos Adamopoulos

Grafikdesigner, 3D Product Design, Amazon Listing

Remote from Hamburg

  • 53.5503
  • 10.0006
  • Indicative rate €399 / day
  • Experience 7+ years
  • Response rate 100%
  • Response time 1h
Propose a project The project will only begin when you accept Konstantinos's quote.

Part time, 4 days a week

Propose a project The project will only begin when you accept Konstantinos's quote.

Location and geographical scope

Location
Hamburg, Deutschland
Remote only
Works remotely most of the time

Verifications

Influence

Languages

  • Englisch

    Native or bilingual

  • Deutsch

    Limited working proficiency

  • Griechisch

    Native or bilingual

Categories

Skills (44)

Konstantinos in a few words

Feel free to contact me for a free consultation

I am Konstantinos, a Visual designer/3D Artist and creative thinker based in Hamburg.
As a multi-disciplinary creative, I am currently focusing on creating life-altering experiences for brands and individuals through innovative design.

Moreover, I am constantly enhancing my knowledge and aim to learn more day after day while staying at the forefront of new design trends. I always aim to the highest levels of creativity and execution in order to grow and design experiences that leave an ever-lasting impression.

Skillset
• 3D Design | Branding | Art Direction | Amazon Listing Design
• Strong design skills (Adobe Suite, WordPress, Wix, Squarespace)
• Management | Team leading skills
• Layout skills (Creativity, Flexibility, Precision, Punctuality)
• Detail-oriented
• Excellent communication skills

-------------------------------------------------------------------------------
Sie können mich gerne für eine kostenlose Beratung kontaktieren

Ich bin Konstantinos, ein visueller Designer/3D-Künstler und kreativer Denker mit Sitz in Hamburg.
Als multidisziplinärer Kreativer konzentriere ich mich derzeit darauf, durch innovatives Design lebensverändernde Erfahrungen für Marken und Einzelpersonen zu schaffen.

Darüber hinaus erweitere ich ständig mein Wissen und versuche, Tag für Tag mehr zu lernen, während ich an der Spitze der neuen Designtrends bleibe. Ich strebe immer nach dem höchsten Level an Kreativität und Ausführung, um zu wachsen und Erfahrungen zu gestalten, die einen bleibenden Eindruck hinterlassen.

Skillset
- 3D Design | Branding | Art Direction | Amazon Listing Design
- Gute Designkenntnisse (Adobe Suite, Wordpress, Wix, Squarespace)
- Management | Teamführungsfähigkeiten
- Layout-Fähigkeiten (Kreativität, Flexibilität, Präzision, Pünktlichkeit)
- Detailorientiert
- Ausgezeichnete Kommunikationsfähigkeiten

Portfolio

Experience

Vivere Gmbh

Designer

Hamburg Area, Germany

November 2019 - Today (2 years)

Daisler Prozesstechnik GmbH

Graphic Designer

Hamburg Area, Germany

October 2018 - September 2019 (11 months)

CopyServices

Graphic Designer

February 2015 - July 2018 (3 years and 5 months)

6 Malt project(s)

(6 ratings)

Mark - DÉVON GmbH

31/05/21

Excellent job! Quick, polite and very professional.

Inga - Inga Huber

26/04/21

sehr netter Kontakt, kompetent und schnell. Vielen Dank

Simone - Centotech GmbH

07/04/21

Vielen Dank für die tolle Zusammenarbeit. Deine Entwürfe und deine Aufgeschlossenheit machen uns immer wieder glücklich! Wir werden sicher in naher Zukunft wieder zusammenarbeiten! + Super Designs + Schnelle Lieferung + Kompetente Kommunikation

Clara - Transportbänder GmbH

24/03/21

We are very happy to work with Konstantinos once again! Thank you for the amazing 3D models and the amazing rendering work! We shall keep in touch for future projects for sure!

Josh - voyd corp

09/03/21

Die Kommunikation mit Konstantinos war unkompliziert und er hat gute Arbeit abgeliefert. Er liefert starke Designs und überzeugende 3D-Renderings. Sein Workflow ist gewohnt zuverlässig und schnell. Wir sind sehr froh, bei zukünftigen Projekten weiter mit ihm zu arbeiten! Vielen Dank für die Zusammenarbeit.

Clara - Transportbänder GmbH

28/02/21

Konstantinos was great to work with, he delivered 100% and was able to go above and beyond our expectation. I would totally recommend anyone that looks for perfect graphics and 3D designs. Thank you again!

Clara Meier - Transportbänder GmbH

10/02/2021

Konstantinos ist ein sehr professioneller und erfahrener visueller Designer. Er hat erstaunliches Marketingmaterial erstellt, das ich bei meinen Kunden einsetzen konnte. Er ist sehr geduldig und hat die Erwartungen unserer Verkaufsabteilung immer übertroffen. Ich arbeite immer noch und benutze viele der Materialien, die er für unsere Firma entworfen hat, und ich glaube, er war in der Lage, die Qualität seiner Arbeit mit unseren Produkten zu verbinden. Wenn Sie einen zuverlässigen und kompetenten Fachmann in diesem Bereich suchen, empfehle ich Ihnen auf jeden Fall seine Arbeit.

Chris Tsavas - D-Web solutions Ltd.

29/01/2021

Konstantinos has been crucial in delivering projects, across various verticals, that we couldn't keep in-house. He helped us with a complete brand creation of a new product, along with various landing pages that converted beyond industry standards. He was reliable, friendly and on point with delivery time. I would highly recommend of him and his services.

Stefan Meyer - Benli GmbH

29/01/2021

Konstantinos ist ein zuverlässiger und fähiger Designer. Wir haben an vielen Projekten zusammen gearbeitet und er hat einen starken kreativen Geist mit einem scharfen Auge für Details bewiesen. Seine Fähigkeit, an mehreren Marken und Konzepten zu arbeiten, hat meine Abteilung dabei unterstützt, großartige Marken, Produkte und Inhalte in verschiedenen Kategorien zu produzieren.

Certifications